معرفی وب سایت

در این وبلاگ قرار است مختصر توضیحی راجع به وب سایت های مختلف ارائه شود تا هم آنها شناخته شوند و هم شما بتوانید از آنها استفاده کنید

معرفی وب سایت

در این وبلاگ قرار است مختصر توضیحی راجع به وب سایت های مختلف ارائه شود تا هم آنها شناخته شوند و هم شما بتوانید از آنها استفاده کنید

در این وبلاگ قرار است مختصر توضیحی راجع به وب سایت های مختلف ارائه شود تا هم آنها شناخته شوند و هم شما بتوانید از آنها استفاده کنید . برای ارتباط با ادمین به شماره 09130096696 پیامک بزنید .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سینک اخوان

امیر سلیمی | جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۱ ب.ظ

سینک اخوان

سینک اخوان  یکی از برند های معتبر در تولید سینک های ظرفشویی است که توسط محسن اخوان جم بنیان گذاری شد . این شرکت در تولید سینک های خاص و دارای عمق بالا مشهور است و از کیفیت نسبی بالایی برخوردار است . کارخانجات صنعتی سینک اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنایع و معادن استان تهران و توسط آقای محسن اخوان جم تاسیس گردید.

فعالیت تولیدی این گروه بزرگ با تولید قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان سازی شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نیاز کشور به تولیدات با کیفیت لوازم آشپزخانه ، مجوز تولید سینک ظرفشوئی از جنس استیل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا این صنعت را توسعه و بهبود بخشید.

پرس کاری استیل فرایندی تخصصی بوده و با دانش فنی گروه اخوان و بهره مندی از پرس های هیدرولیک تناژ بالا و مدرن ، این مجموعه را به عنوان یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین های متخصص در امر کشش استیل مطرح مینماید .همچنین استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز اروپا باعث تمایز این مجموعه از سایر رقبا شده است.

فروشگاه اینترنتی مارکت کالا مرجع خرید انواع کالای خانه و آشپزخانه.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوه با ما تماس بگیرید : 09131163373 و 03132653940 

  • امیر سلیمی

سینک استیل البرز

امیر سلیمی | يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ب.ظ

سینک ظرفشویی استیل البرز مدل کریستال سفید

این مدل سینک استیل البرز در دسته سینک ظرفشویی روکار نیمه فانتزی قرار میگیرد و از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است و به نحوی که با هر نوع کابینتی به راحتی ست میشود . البته برای زیبایی بیشتر باید به نوع شیر آلاتی که کنار این سینک استفاده میکنید توجه کنید و شیر آلاتی را انتخاب کنید که به ظاهر این سینک بیاید . همچنین استفاده درست از اکسسوری مناسب و زیبا هم میتواند چشم نوازی این سینک ظرفشویی زیبا را تا چندین برابر افزایش دهد.

درباره شرکت سینک ظرفشویی استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز پیشرو در تولید ، عرضه و صادرات انواع سینک ظرفشویی در ایران و خاورمیانه می باشد. این شرکت با تکیه بر ظرفیت های تخصص خود در تجارت جهانی و به منظور تدارک و تامین نیازهای عمومی فولاد ضد زنگ ( stainless steel ) صنایع کشور شبکه بازرگانی قوی و منسجمی را برای برقراری ارتباط تنگاتنگ با تولید کنندگان تراز اول استیل و فولاد ضد زنگ در جهان ایجاد نموده است . این شرکت توانایی ایجاد انواع سینک ظرفشویی توکار ، روکار ، زیر کابینتی ، فانتزی ، نیمه فانتزی و معمولی را داراست و نسبت به سایر برند ها از قیمت نسبتا مناسب و کیفیت بالاتری برخوردار است .

 

توضیحاتی کوتاه در خصوص سینک استیل البرز :

دارای استاندارد ایران و استفاده از ورق با کیفیت

استفاده از قطعات فلزی ضد زنگ در ساختار بدنه

برنده جوایز مختلف و تندیس طلایی کیفیت از سویس و آلمان

دسترسی آسان به خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور

سینک ظرفشویی استیل البرز در انواع روکار و توکار تولید میشود

سینک البرز در رده فانتزی،نیمه فانتزی،کلاسیک در دسترس مشتریان است

چرا از مارکت کالا بخرید ؟

تحویل فوری سینک ظرفشویی خریداری شده شما + ضمانت اصل بودن کالا

قیمت های تخفیف خورده حتی زیر قیمت کارخانه استیل البرز

امکان خرید اینترنتی و حضوری و پرداخت در محل…

امتیازات بالای مشتریان به وب سایت مارکت کالا

برچسب: 

  • امیر سلیمی