معرفی وب سایت

در این وبلاگ قرار است مختصر توضیحی راجع به وب سایت های مختلف ارائه شود تا هم آنها شناخته شوند و هم شما بتوانید از آنها استفاده کنید

معرفی وب سایت

در این وبلاگ قرار است مختصر توضیحی راجع به وب سایت های مختلف ارائه شود تا هم آنها شناخته شوند و هم شما بتوانید از آنها استفاده کنید

در این وبلاگ قرار است مختصر توضیحی راجع به وب سایت های مختلف ارائه شود تا هم آنها شناخته شوند و هم شما بتوانید از آنها استفاده کنید . برای ارتباط با ادمین به شماره 09130096696 پیامک بزنید .

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

هود بیمکث

امیر سلیمی | شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۵۰ ب.ظ

هود بیمکث

اگر به دنبال خرید هود برای آشپزخانه خود به فروشگاه ها سر زده باشید متوجه این موضوع خواهید شد که یکی از برند هایی که مردم معمولا به دنبال آن میگردند هودهایی از برند معتبر بیمکث است . هود بیمکث یکی از انواع باکیفیت هود آشپزخانه در میان برند هایی مثل استیل البرز ، کن ، مارلینو و …. است .

هود یکی از عناصر مهم و کاربردی هر آشپزخانه ای است اما در کنار این کارایی، از لحاظ ظاهری و زیبایی نیز تاثیر بسیار زیادی بروی دکوراسیون خواهد گذاشت.مدل های هود آشپزخانه به قدری می تواند زیبا و شکیل باشد که به نقطه کانونی دکوراسیون نیز تبدیل شود، و این یعنی تمامی نگاه ها را در همان بدو ورود به آشپزخانه به خود جلب کند. این هود های جدید، ترکیبی بسیار عالی از کارایی و زیبایی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند طوریکه لذت آشپزی همراه با آنها چندین برابر خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی مارکت کالا بهترین و با کیفیت ترین هود آشپزخانه های موجود در بازار را از بزرگترین برند های تولید کننده برای فروش در اختیار شما عزیزان قرار داده است . با تخفیف های بالا و شرایط فروش و پس از فروش هیجان انگیز ما همراه باشید .

 

این گفته ی متخصصان طراحان داخلی است که : این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که مبلغی که برای خرید هود آشپزخانه هزینه میکنید هیچگاه از دست شما نمیرود و کارایی آن چندیدن برابر هزینه ای است که برای آن میپردازید .

 

هود در آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد. مهم ترین کار آن خارج کردن بو، دود و بخاری است که در هنگام آشپزی بلند می شود. به عبارت دیگر، هود گاز، رطوبت و چربی معلق در هوا را به بیرون از منزل می کشد و میزان رطوبت را در حد مناسبی ثابت نگاه می دارد. در عین حال، چربی و رطوبت روی سقف و دیوارها نمی نشیند و آشپزخانه برای مدت زمان بیشتری تمیز می ماند. اگر هود یا دستگاه هواکش در آشپزخانه نصب نباشد، افزایش رطوبت شرایط را برای رشد میکروب ها، قارچ ها و کپک ها فراهم می کند و سلامت اعضای خانواده را به خطر می اندازد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی